Saturday 13 April 2013

nurul anis natasha binti zakaria .

assalamualaikum sahabat2 sekalian :) *skema abis ayat .
hari ni tiba2 ada idea mau cerita pasal apa . today , aku kasi cerita pasal one of my besties la . nampak juga kan tajuk entri ni ? full name , NURUL ANIS NATASHA BINTI ZAKARIA  dan lahir di dunia pada 2 DISEMBER 1997 . me and others called her ANIS . tapi , kalau datang 'mood menyaya' , we called her TASHA . aku rapat with budak anis ni since this year . last year , rapat juga . tapi , nda serapat this year . she is my classmate :) anis ni otak sejarah . kalau bab2 sejarah bagi la sama dia . hmm , apa lagi ahh ? ohh ya , she is PRETTY ! dia LAWAK , BANYAK CAKAP ! kalau dia ketawa , memang bising . TARIK ABISS , haha . pmr , she gots 5A's . awesome right ? aku suka kawan sama dia . suka sebab ? sebab suka la . kan dia lawak , satu kelas lagi :D and you know , anis SUKA TIDUR dalam kelas . ngam2 lagi duduk straight bawah kipas , memang buat tahi mata la :p setipa kali dia ber-ura2 mau tidur , aku akan cakap - jangan kan tidur saja , buruk mata - kejam sungguh aku . anis ada MR ROLY POLY tau . her own crush la katakan , hehe . anis KUAT MAKAN :P hehe , tapi badan mantain saja pun . blank abis kan ? ada orang cakap , muka kami ada iras2 . betul ? haha , kembar tujuh aku kali :p dia ni SUKA NYANYI . sembarang ja kan menyanyi dalam kelas . ok , otak aku pun jammed tiba2 . nda tau mau buat apa lagi . haiyaaa , apa laa . itu ja la aku mau kasi tau , the rest kira history la :P jangan marah ekk ? enjoy ya , sorry if annoying :')

-TATA-



who is this ? she is one of my besties la , nurul anis natasha .
pretty right ? ohsemmm :) debakk !

No comments:

Post a Comment