Thursday, 29 November 2012

sii dia yang pretty ! hikayatnyaa ~

assalamualaikum and walla ! sii dia yang pretty ? who ? aku , confirm bukan . jadi siapa ? kawan aku laa . namanya ? NUR SYAZWANNI ANIQAH BINTI AMIS . go here kalau mau liat siapa dia , ehee . kenapa tiba-tiba ? i wonder how , i wonder why . well ...



: hai kawan ! AKU JELES lohhhh ! PURPLE lagi tuh , aku see

ada SPONGEBOB lagi tuh . huhhh >.<" apapapun beautiful ehh :)

mun rjin nnti buat entri tntang aku ahh *mau'mau neh baa* ,

HAHAHAHAHAHA xD




you see that ? that is the reason why . kasehannn , kuang3x . nasib baik aku rajin , rezeki mu laa nona . aku saja jaa post link blog aku . confirm punya dia jeles . see , i told you . she already did . okok , jom buka hikayat seorang NONA SII SPONGEBOB PURPLE . open sesame ! and now , the hikayat begin ..

 ready ? oke ? full name nur syazwanni aniqah binti amis . currently live in kampung mawao , membakut . satu skolah sama aku . just bukan classmate aku , tapi she is my friend oo . apa lagi ahh ? ahah ! fanatik gila with PURPLE and SPONGEBOB . suka main bola jaring and handball , terer in position GA . ah , GA ? goal attack laa . suka ngukir-ngukir kalau mood boring datang . ayu , comel and cantikk ! LOYALTY ! setia oh , ahaa XD . and one more thing , nona sayang dragon ball . dragon ball ? apa tuh , siapa tuh ? tertanya-tanya eh ? well , a guy that kidnaped her heart since 2010 . wallawe ~ cantekkk ! mau tau sepa ? click here :) adeii , apa lagiii ? pikir , pikir , pikir dan pikir . her ' born day ' , 26021997 . nice . puas sudaa ? detail kaa sudaa nih ? hmm , i don't think so . tapi , beta sudah penat untuk menaip . ahaa , lain kali lagi . jam 12.13 sudaa , mata i dah berat dah , nak tidur ahh . eee , macam lain . ( jangan pikir bukan2 ) so , this is goodbye . see you soon and nighty nite , sleep tight .




wallawee ~ there she is . well , nih gambar time kem dii binsulok . mau sukaneka rasanya . lawa kann ? kan ? kan ? kan ?

risau , risau , risau !

well , entry pertama yang membuat orang tertanya-tanya . al-maklumlah , ini blog baru aku . ehee , blog yang satu aku sudaa delete , kejam sungguh . okok , back to the title . risau ? apa yang mau dirisaukan ? apa ? aduii , mau tau apaa ? RESULT PMR AKU YANG COOMING SOON . gilaa , kabak-kabak jantung ! risau gila aku ! risau tahap gaban , tahap dewa dewi . aiyerrr ~ takut nda capai target . kawan-kawan aku pun 2x5 . risau gila babeng ! dengar-dengar lagi , 87% baru dapat 'A' . what the heck ?! gila tuh ahh . aku pun nda tau dari mana durang dengar . tapi , hope nda banar laa . gila kali , sudaa pun sejarah aku angkang . adui , adui . result pmr keluar dii saps ? ada lagi ~ wallawee , mau gila aku . nda bullih ehh . bikin ijap tuh ahh  kalau di saps . 20/ 12 / 2012 , hari keramat sedunia nih ahh . sungguh aku risau ! kepada kawan-kawan aku yang dii luar sana , don't risau-risau . kalau kamu risau , aku lagi risau . same-same laa kita berdoa , ehee . ayat tuh baa :D ok , lain kali lagi aku kasii kamu cerita . just a short story , nevermind baa kan ? see you soon , i'm glad to see you all again XD