Thursday 28 March 2013

me in 2013

assalamualaikum and salam satu malaysia , hehe .
wahh , lama sudah nda lawat blog and buat entry baru . almaklum la , orang busy :p busy la sangat . okke , jom baca ni :) my first simple entry for 2013 :D well , saya sudah besar la . form 4 sudah aku , hehe . dunia form 4 memang siuk but kadang2 rasa tertekan tu pun ada juga . orang cakap form 4 ni masa untuk honeymoon . betul ? hmm , bole la kali . tp , honeymoon tu jgn juga telampau berabis sampai study pun lupa . hehe . ohh ya , nearly forget . result pmr aku , Alhamdulillah . sampai juga target even ada tersasar sikit . 7A 1B 1C , cool :D tp , belum dpt kalahkan result abang aku -,- kira la seri , hehe . bersyukur juga aku dpt result gitu , thanks to Allah :) aku ambil kelas apa masuk form 4 ni ? sains , like brother like sister ? nope , i choose agama . sebenarnya , first2 tu mmg dpt masuk kelas sns1 . tp , aku buat permohonan utk pindah ke agama1 . first day sekolah terus aku buat surat and diluluskan , Alhamdulillah :) kenapa pindah ? sebab , nda minat dengan subjek sains . tp minat kimia , lolss . utk kelas agama1 , kami ambil akaun and addmath . kira aku ni budak akaun la , hehe :p hmmm , cerita pasal apa lagi ahh ? ohh ya , dorm aku makin jauh . naik aras 4 , terus aku rasa kaki aku ada muscle ni . naik turun tangga hari2 . and you know , aku KETUA ARAS 4 . haha , talur . okke , terus aku nda tau mau cerita apa lagi . kawan2 ? kawan2 aku yg dulu juga , friendship never ending maa :) itu ja la setakat ni aku mau share , kelupaan ba apa mau di share tadi . nevermind ba kan ? hehe . if ingat suda , di share juga tu :) 

assalamualaikum , TATA :D

1 comment: