Thursday 29 November 2012

risau , risau , risau !

well , entry pertama yang membuat orang tertanya-tanya . al-maklumlah , ini blog baru aku . ehee , blog yang satu aku sudaa delete , kejam sungguh . okok , back to the title . risau ? apa yang mau dirisaukan ? apa ? aduii , mau tau apaa ? RESULT PMR AKU YANG COOMING SOON . gilaa , kabak-kabak jantung ! risau gila aku ! risau tahap gaban , tahap dewa dewi . aiyerrr ~ takut nda capai target . kawan-kawan aku pun 2x5 . risau gila babeng ! dengar-dengar lagi , 87% baru dapat 'A' . what the heck ?! gila tuh ahh . aku pun nda tau dari mana durang dengar . tapi , hope nda banar laa . gila kali , sudaa pun sejarah aku angkang . adui , adui . result pmr keluar dii saps ? ada lagi ~ wallawee , mau gila aku . nda bullih ehh . bikin ijap tuh ahh  kalau di saps . 20/ 12 / 2012 , hari keramat sedunia nih ahh . sungguh aku risau ! kepada kawan-kawan aku yang dii luar sana , don't risau-risau . kalau kamu risau , aku lagi risau . same-same laa kita berdoa , ehee . ayat tuh baa :D ok , lain kali lagi aku kasii kamu cerita . just a short story , nevermind baa kan ? see you soon , i'm glad to see you all again XD

No comments:

Post a Comment